Reparatiekosten en andere reparatievragen

Ik heb een defect aan mijn DJ-apparatuur. Wat worden de reparatiekosten?

We hebben de prijzen van enkele veelvoorkomende reparaties voor je op een rijtje gezet in onze prijslijst. Staat je reparatie hier niet bij? Neem dan contact met ons op. Voor veel reparaties kunnen we je snel een prijsopgave geven. In sommige gevallen moeten we het probleem onderzoeken voordat we je een prijsopgave kunnen doen.

Ik heb een vraag. Kan ik jullie bellen of mailen?

Zeker! Ga naar onze contactpagina voor meer informatie.

Ik wil een reparatie aanmelden. Hoe doe ik dit?

Met het formulier op de pagina Reparatie aanmelden kun je je reparatie bij ons aanmelden. Je ontvangt daarna een kopie per e-mail. Deze kun je bij je apparatuur doen wanneer je deze opstuurt ter reparatie.

Kan ik mijn reparatie alleen opsturen of kan ik deze ook zelf brengen?

Dat kan allebei. Kies je voor opsturen, dan moet je de reparatie eerst aanmelden. Dit voorkomt dat deze vertraging oploopt doordat we bijvoorbeeld niet weten wie het apparaat heeft opgestuurd.

Brengen is mogelijk in al onze filialen. Let op: maak in dat geval eerst een afspraak per mail of telefoon (zie onze contactpagina).

Levertijden

Krijg ik een bevestiging zodra mijn bestelling is verstuurd?

Ja! Op het moment dat we je bestelling verzenden, krijg je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat ook een trackingnummer met een link naar de Track & Trace-website. Daar kun je (vaak vanaf de volgende ochtend) de bezorging van je pakket volgen.

Garantie

Hoeveel garantie krijg ik op reparaties?

Je krijgt standaard 12 maanden garantie op onze reparaties.

Wat moet ik doen als er iets defect gaat tijdens of na de garantieperiode?

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. We zullen het defect met je bespreken en bepalen wat de beste oplossing is.

Ik heb een klacht!

Meld je klacht bij ons via telefoon of e-mail. Zie onze contactpagina voor meer informatie. Als we er samen écht niet uitkomen, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling. Dit gaat via De Geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Verder is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, zolang de klacht nog niet elders in behandeling is.

Verzenden en verzendkosten

Met welke vervoerder worden de bestellingen verstuurd?

Wij werken samen met vervoerders als DHL, bpost en UPS. Tijdens het bestelproces zie je vanzelf wat de mogelijkheden zijn. Pakketten kunnen worden getraceerd en zijn verzekerd tegen verlies/diefstal/beschadiging.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestel je binnen Nederland of België, dan betaal je bij bestellingen vanaf € 75 geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de € 75 betaal je gewoonlijk € 4,95 verzendkosten. Tijdens het bestelproces krijg je een overzicht van de mogelijke bezorgopties en -kosten.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Jazeker, je kunt je bestelling ook telefonisch of via e-mail doorgeven. Ga voor meer informatie naar onze contactpagina.

Kan ik eerst een offerte ontvangen?

Dat is zeker mogelijk. Het is zelfs aan te raden om altijd een offerte aan te vragen als je meerdere producten wilt kopen bij ons. Neem contact op en je krijgt snel antwoord.

Voor niet-Nederlandse bedrijven met een geldig BTW-nummer kunnen wij overigens facturen verstrekken met afhouding van 21% BTW.

Moet ik als niet-Nederlands bedrijf BTW betalen?

Bestellingen van buitenlandse bedrijven worden intracommunautair geleverd, tegen 0% BTW. Wil je hier gebruik van maken? Vul dan het geldige BTW-nummer en de bedrijfsnaam in tijdens het bestelproces.

Bereikbaarheid

Wanneer en op welk nummer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Op onze Contact-pagina vind je alle informatie!

Op welk adres kan ik mijn bestellingen afhalen?

Bestellingen kunnen op afspraak afgehaald worden op een van de bezoekadressen op onze Contact-pagina.

Direct contact

Antwoord niet gevonden? Stuur ons een bericht!