Reparatiekosten en andere reparatievragen

Kan ik alle DJ-apparatuur bij jullie laten repareren?

We repareren DJ-gear van de merken Pioneer, Denon DJ, Numark, Reloop, RANE en Allen & Heath. In overleg is soms ook de reparatie van andere merken DJ-apparatuur mogelijk.

Ik heb een defect aan mijn DJ-apparatuur. Wat worden de reparatiekosten?

Om je een beeld te geven, hebben we de prijzen van enkele veelvoorkomende reparaties op een rijtje gezet in onze prijslijst. Let op, dit is alleen een schatting. De definitieve kosten kunnen we pas vaststellen nadat je het product naar ons hebt opgestuurd en we het hebben onderzocht. We sturen je daarna een prijsopgave. Vervolgens geef je aan of je akkoord gaat met de kosten in deze prijsopgave.

Kan ik een prijsopgave krijgen zonder mijn product op te sturen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je moet altijd je product opsturen om een prijsopgave te krijgen. Vervolgens geef je aan of je akkoord gaat met deze prijs.

Om je een idee van de prijzen te geven, hebben we enkele veelvoorkomende reparaties op een rijtje gezet in onze prijslijst.

Ik heb een vraag. Kan ik jullie bellen of mailen?

Zeker! Ga naar onze contactpagina voor meer informatie.

Ik wil een reparatie aanmelden. Hoe doe ik dit?

Met het formulier op de pagina Reparatie aanmelden kun je je reparatie bij ons aanmelden. Je ontvangt daarna een kopie per e-mail. Deze kun je bij je apparatuur doen wanneer je deze opstuurt ter reparatie. Let op: in principe repareren we alleen DJ-gear van de merken Pioneer, Denon DJ, Numark, Reloop, RANE en Allen & Heath.

Kan ik mijn reparatie alleen opsturen of kan ik deze ook zelf brengen?

Dat kan allebei. Kies je voor opsturen, dan moet je de reparatie eerst aanmelden. Dit voorkomt dat deze vertraging oploopt doordat we bijvoorbeeld niet weten wie het apparaat heeft opgestuurd.

Brengen is mogelijk in al onze filialen. Let op: maak in dat geval eerst een afspraak per mail of telefoon (zie onze contactpagina).

Wat gebeurt er nadat ik mijn reparatie heb aangemeld?

Je krijgt een betaallink om alvast de kosten (€ 12,95) van de verzending naar DJRepair te betalen. Na betaling ontvang je het verzendlabel. Kies je ervoor om het product bij een Bax Music winkel af te leveren, dan vervalt deze betaallink.

Na ontvangst van je product, onderzoeken we het en sturen we je een prijsopgave voor de reparatiekosten.

Ga je akkoord met het bedrag in de prijsopgave, dan wordt het product gerepareerd. Zodra de reparatie klaar is, krijg je een betaallink om de afgesproken reparatiekosten te betalen. Daarna sturen we het product weer naar je op.

Ga je niet akkoord met het bedrag in de prijsopgave, dan krijg je een betaallink van € 55 voor de onderzoekskosten. Je kunt er daarna voor kiezen om je product ongerepareerd terug te ontvangen of om het kosteloos te laten vernietigen.

Levertijden

Krijg ik een bevestiging zodra mijn bestelling is verstuurd?

Ja! Op het moment dat we je bestelling verzenden, krijg je van ons een bevestigingsmail. Hierin staat ook een trackingnummer met een link naar de Track & Trace-website. Daar kun je (vaak vanaf de volgende ochtend) de bezorging van je pakket volgen.

Garantie

Hoeveel garantie krijg ik op reparaties?

Je krijgt 12 maanden garantie op de reparatie.

Uitzondering is drank-/vochtschade. Dan krijg je 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen.

Wat moet ik doen als er iets defect gaat tijdens of na de garantieperiode?

Neem contact met ons op via e-mail of telefoon. We zullen het defect met je bespreken en bepalen wat de beste oplossing is.

Ik heb een klacht!

Meld je klacht bij ons via telefoon of e-mail. Zie onze contactpagina voor meer informatie. Als we er samen écht niet uitkomen, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling. Dit gaat via De Geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Verder is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, zolang de klacht nog niet elders in behandeling is.

Verzenden en verzendkosten

Met welke vervoerder worden de bestellingen verstuurd?

Wij werken samen met vervoerders als DHL, bpost en UPS. Tijdens het bestelproces zie je vanzelf wat de mogelijkheden zijn. Pakketten kunnen worden getraceerd en zijn verzekerd tegen verlies/diefstal/beschadiging. Je kunt er ook voor kiezen om je DJ-gear te brengen en op te halen bij een Bax Music-winkel.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor het opsturen van je defecte product zijn €12,95 (binnen Nederland) of €19,95 (vanuit een ander land). Je betaalt de verzendkosten met een betaallink die je via e-mail van ons krijgt. Nadat je betaald hebt, ontvang je een verzendlabel waarmee je het product kunt opsturen naar Bax Music.

Je kunt er ook voor kiezen om je DJ-gear te brengen en op te halen bij een Bax Music-winkel.

Moet ik als niet-Nederlands bedrijf BTW betalen?

Bestellingen van buitenlandse bedrijven worden intracommunautair geleverd, tegen 0% BTW. Wil je hier gebruik van maken? Vul dan het geldige BTW-nummer en de bedrijfsnaam in tijdens het bestelproces.

Bereikbaarheid

Wanneer en op welk nummer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Op onze Contact-pagina vind je alle informatie!

Op welk adres kan ik mijn bestellingen afhalen?

Bestellingen kunnen op afspraak afgehaald worden op een van de bezoekadressen op onze Contact-pagina.

Direct contact

Antwoord niet gevonden? Stuur ons een bericht!